TSVB: partner voor sanitair en verwarming in een nieuw jasje

TSVB: partner voor sanitair en verwarming in een nieuw jasje

Al jaar en dag staat TSVB, Torhouts Sanitair- en VerwarmingsBedrijf, in de regio bekend als een innovatieve speler. Hun moderne imago paste niet bij de oubollige communicatie die ze toen voerden. Dat beseften ook de zaakvoerders en daarom rekenden ze op Visual om een nieuwe weg in te slaan. We kozen voor een stijlvol logo waarin de kleuren blauw en rood – typisch voor de sector – een belangrijke rol spelen, zonder dat het cliché wordt. Op het opvallende bedrijfsgebouw prijken ondertussen kwalitatieve gevelletters en ook werfborden en herasbaches worden ingezet om de visibiliteit te vergroten. Daarnaast namen we ook de volledige huisstijl onder handen.

Om het nieuwe jasje van TSVB voor te stellen, ontwikkelden we een catchy filmpje dat verspreid werd over hun sociale media. Ook om nieuwe medewerkers aan te trekken kozen we ervoor om een video in te zetten die via gerichte Facebook advertenties verspreid werd. Tot slot zorgden we voor een landingspagina in de nieuwe stijl van TSVB en ondertussen werken we achter de schermen aan een volledig vernieuwde website met heel wat interessante content!

Category

Belettering, borden en banners, Campagne en conceptontwikkeling, Communicatie analyse, Huisstijl, Logo, Social media, Video, Website