slurfke-hero

Een bier om je helemaal thuis te voelen...

De uitdaging

Sinds enkele jaren werkt Visual-klant brouwerij Van Honsebrouck samen met het VRT-programma “Thuis”. In deze serie werd het Slurfke-bier recent opnieuw gelanceerd. Dat bracht de VRT en brouwerij Van Honsebrouck op het idee om het bier “Slurfke” ook ├ęcht op de markt te brengen.

Visual stond in voor ontwerp van een gepast en origineel logo en zorgde voor etikettering, verpakking en POS-materiaal.

slurfke-verpakking-2

Verpakking

Voor Slurfke werd een gepast etiket voorzien voor glas en flesje. Visual maakte eveneens een ontwerp voor het bierviltje, de fourclip. Later dit jaar volgt de geschenkverpakking.

slurfke-verpakking-3
slurfke-foto-1

POS materiaal

Zowel voor lancering in de serie zelf als voor de lancering ‘in real life’ maakte Visual het ontwerp voor de banners en affiches. De naam staat zeer centraal in de vormgeving, evenals de olifantenkop erboven.

slurfke-affiche-2