Ludiek campagnebeeld in alle communicatietools

 

De liften van RDL Engineering tillen de technologie letterlijk en figuurlijk naar een hoger niveau. Jouw auto op een verhoog plaatsen om tentoon te stellen of om plaats te besparen? Bij RDL kan het. Ze hameren op veiligheid, plaatsbesparing en gebruiksgemak. RDL Engineering gaf ons de opdracht om een nieuw, ludiek campagnebeeld uit te werken. Omdat de sector niet echt bekend is, willen we op een komische manier en aan de hand van een ludiek campagnebeeld de doelgroep dichter bij RDL Engineering brengen. Dat willen we vooral ook volhouden op lange termijn.

 

Wanneer je problemen hebt met tillen of verplaatsen, ben je bij RDL Engineering aan het juiste adres. Met deze stelling begonnen we met het uitwerken van een model met guitige blik en pure gezichtsuitdrukkingen. Dit model toont in verschillende houdingen aan welke projecten RDL Engineering oppakt.

 

Van het een kwam het ander. De nieuwe stijl van communiceren leidde tot het uitbouwen van een hedendaagse, frisse website waarop het campagnebeeld een centrale plaats kreeg. Tot slot vroeg RDL Engineering ons om een opvallende beursstand mét stopfactor te ontwerpen voor Bedrijven Contactdagen. Het resultaat was een paneel met daarop een print van de man uit het campagnebeeld waarbij het hoofd werd uitgesneden. Bedoeling was dat beursbezoekers hun hoofd door het gat staken om een leuke foto te nemen. Aan deze ludieke opdracht zat uiteraard een wedstrijd verbonden.

Pieter Baesstraat 5 - 8870 Izegem - T 051 32 29 21 - info@visual.be - Cookie Policy