moestuin-hero

Puur voor de smaak!

De uitdaging

Groenten- en fruitwinkel De Moestuin is een begrip op de Bosmolens in Izegem. Om hun communicatie kracht bij te zetten en ook een jonger publiek aan te spreken, stelden de zaakvoerders Tom en Ann de vraag aan Visual om hen hierin bij te staan.

Advertentie

Om het aanbod van De Moestuin bij de Izegemnaars zelf kenbaar te maken, lanceerden we een advertentiecampagne in het stadsmagazine Izine. Telkens werd in dezelfde layout een specifieke boodschap of product in de kijker gezet.

moestuin-advertentie-01
moestuin-advertentie-02

Social Media

Om de band met de klanten ook online te versterken en hen op de hoogte te houden van het reilen en zeilen in De Moestuin, hebben we een bedrijfspagina opgezet op Facebook. Van meet af aan valt de pagina in de smaak, de respons online is groot en ook in de winkel zelf voelt men het effect van deze vorm van communiceren.

moestuin-facebook-01

Webblog

De Moestuin doet voor zijn klanten net dat ietsje meer dan enkel kwaliteitsvolle producten  verkopen. Ze staan hen steeds met raad en daad bij om een lekker en gezond potje te bereiden met een grote variëteit aan groenten en fruit.

Om deze intentie ook online waar te maken, hebben we een webblog opgezet, waar we de bezoekers op geregeld tijdstip verrassen met leuke weetjes en heerlijke recepten, waarin groenten en fruit steeds centraal staan.

address bar
moestuin-blog-01
address bar
moestuin-blog-02