hero_best_of_travel_magazine

Reizen met een verhaal

De uitdaging

Voor reisorganisatie Best of Travel realiseert Visual reeds geruime tijd diverse communicatietools, van advertenties tot brochurecovers en design voor webapplicaties.

Ditmaal kreeg Visual de vraag om in aanloop naar de jaarlijkse Roadshow rond reizen naar Australië en Nieuw-Zeeland een advertentiecampagne uit te werken.

Reiskatern Nieuwsblad

Voor de bijlage ‘Check’ van het Nieuwsblad maakte Visual een promotiekatern in een geheel nieuwe stijl.
We verlegden de focus van de Roadshow op zich naar de sterktes en onderscheiden kracht van Best of Travel als persoonlijke reisorganisator. De slogan “Reizen met een verhaal” kreeg concreet inhoud door de ‘stories’ van reizigers die met Best of Travel hun droom waar maakten. Onder de noemer “Meet our traveldesigners” brachten we het team in beeld dat het authentiek reizen op maat mogelijk maakt.

Vanuit deze reisbijlage werd een mini-brochure gemaakt, die aan het ruime bestand van Best of Travel klanten werd toegestuurd. De brochure oogstte zowel vormelijk als inhoudelijk heel wat positieve commentaren.

best_of_travel_magazine_01
best_of_travel_magazine_02
best_of_travel_magazine_03

Advertenties

De Roadshow is een jaarlijks terugkerend initiatief van Aussietours (onderdeel van Best of Travel) in Flanders Expo, waar honderden geïnteresseerden in een reis ‘Down Under’ informatie en ideeën komen opdoen bij gelijkgestemden. De digitale promotie via adwords, website en sociale media werd ondersteund met advertenties in regionale, nationale en gespecialiseerde printmedia.

 

best_of_travel_ad_01
Roadshow_Display_Banner_300x600px